fredag 5 augusti 2011

Your amazing just the way you are

Finaste fredagen och överraskningen på länge. Jag menar, hur ofta är det man blir överraskad med blombud mitt på arbetsdagen?! Det gjorde lätt my day. Att dessutom ha fått spenderade de senaste nätterna brevid Honom (stjärnan som stod bakom överraskningen) gör mig lycklig i hjärtat. Han är nog riktigt riktigt fin, min stjärna.


Men nu ska jag krypa under täcket, slå på en film och sedan invänta lördagen. 5h jobbdag och sen tar jag långhelg igen. Bland annat tänkte jag njuta av långa välbehövda sovmornar, lite träning och frissa besök.  Hur skönt?! Behöver jag ens nämna att jag diggar läget riktigt mycket just nu?

1 kommentar:

  1. Vilken underbar överraskning! Förstår att du blev glad =) Och härligt med så gott humör, hoppas du får en toppenbra helg!

    SvaraRadera