onsdag 6 juni 2012

Our apartment

Såja, nu har jag haft tid att ladda upp några bilder. Alltså, såhär ser lägenheten efter en helgs flyttrumba. Lite som ännu ska fixas, som tavlor, mattor, balkongen och annat smått. Och jag är inredningsivrig. Helst skulle jag bo där redan nu, men jag får vänta tills sommarjobbet är över och jag igen blir heltids Vasabo. 

Älska de nya tapeterna! Var rädd att mitt val inte skulle bli så lyckat, men jag får pusta ut. Love it! 




Tydligen har vi utsikt över Vasas centralpark, inte illa! 


Och så min finfina soffa. Som vi byggde ihop kl.03.30 på lördagsnatten. Förlåt grannar, men just då kändes det som en bra idé. 

Nu får ni nöja er med dehär bilderna, men jag lovar det är inte sista gången ni ser bilder därifrån! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar