onsdag 1 augusti 2012

Just wait, and wait and wait


Dricker te, tittar på OS-simning (lätt favorit OS-grenen), googlar resor och väntar. Väntar på lördagen då det äntligen är dags för Tjejernas terassrunda, väntar på mitt HM-paket, väntar på söndagen då Han kommer ner tillbaka, väntar på den 18.8 augusti då sommarjobbet är över och mest väntar jag på att få åka till flygfältet och lämna detta land för en stund.
Men jag tror att det är bra att ha något att vänta på, för då brukar tiden gå snabbt. Tänka sig att det är mindre än en månad kvar och att vi redan idag stegade in i Augusti.

Skönt att i alla fall helgen är full planerad. Och som jag väntat på terassrundan. Förra året skippade jag, men året innan hade jag en av de bästa sommarkvällarna den sommaren. Love my girls.





Ankis bilder.

Så ifall ni ser på lördagen en hög med yra och glada tjejer på cyklar så är det högst antagligen bara vi som njuter av livet och har det kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar