söndag 2 december 2012

Lillajuls helg

Tungt att vara på topp, för det här veckoslutet har verkligen tagit hårt på. Först en jobbig skolvecka, sedan ett assum tomtedisco (för att citera Verros status: " Den hä sitsen va bättre än den bästa sitsen på peffan" Jasmin Bileberg. Toastis jag å Moritz Kåla tackar!), jobbhelg och lillajul firande.

Men nu såhär på söndagskvällen är jag rätt nöjd fast jag är slut som människa. För fredagen var på riktigt så sjukt kul att jag lever länge på den kvällen och supergoda julmaten på lördagkvällen fick mig att vänta ännu mera på den kommande julen. Dessutom har vi fint och stämningsfullt här hemma i vår lägenhet, hemtrevligheten steg faktist en aning idag efter vårt julpyntande.

Och som grädden på moset (precis som religions-Tobbe skulle ha utryckt sig) har vi bestämt träff med flickorna på hotel Astor imorgon. Hotellfrukost och favorittjejerna, kan det liksom bli bättre start på veckan? Tror inte det.

¨
Tomtedisco-Jasmin over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar