torsdag 11 juli 2013

Good day

Vilken skön sommardag det har varit idag. Det enda jag skulle önska är litelite mera värme, inte okej att behöva långbyxor och filt för att kunna sitta ute i Juli.

Hur som helst, började dagen med att åka till Vähäkyrö tillsammans med Juhos mamma och syster för att plocka jordgubbar. Dagen flöt på och rätt snabbt hade vi fyllt lådan med en massa jordgubbar. Supertrevligt ställe, obesprutade bär, magen full med gubbar och så kaffe/jordgubbssaft på det! Prima keikkor som min bror skulle ha sagt.

Good morning jordgubbarna! 

Dagens saldo! Och nu ligger över hälften i frysen och väntar på kalla höstkvällar. 

Hejhej! 

Botniahallen, där vi hejjade på Verro och Malle. 

Och så avslutade vi kvällen med lite strampenhäng. Kul dag och kul kväll! 

Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp tills vår PW träff med tjejerna. Imorgon ska jag dessutom äta min första strampen burgare, 3 år har jag bott i Vasa och först nu ska äta den omtalade burgaren. You better be good! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar