torsdag 24 april 2014

Stressad tjej här hej.


Sista veckorna innan sommarlov brukar innebära stress. Så även i år. Skolarbetena hopar sig, och just när man gjort undan en, dyker en annan upp. Att där till lida av en liten motivationsbrist just nu, hjälper inte hemskt mycket. Försöker hitta tänka på belöningarna, och på så sätt hitta lite motivation. Det brukar oftast hjälpa mig, ibland är det kan det vara något fint jag unnar mig och ibland bara en ledig förmiddag på en brygga som duger som belöning.

Till näst står en skumppa fylld lördag med tjejerna, Vappen och Första Maj på tur. Dessa ska få mig att orka jobba den här veckan och nästa vecka ännu. Sedan får nya belöningar vänta. 



Största belöningen i vår är väl min hälsa-på-syster-och-Linda resa till Italy. Resan är inte ännu bokad, men så fort jag har fixat undan allt, ska det vara det första jag gör. 

Back to work, ännu lite planerande och sedan en sväng till Borgare och fortsätta på mitt lilla gy-projekt med fotbollstjejerna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar