tisdag 17 maj 2011

Efter måndag kommer tisdag


Hejhej! Bloggen blir lite lidande då jag ska försöka vänja mig och komma in i nya rutiner. Trött och ont i fötterna men det är väl något jag bara också får vänja mig vid. Jobbet känns såhär efter 2 dagar riktigt kul, mycket att lära sig men efter den här veckan ska jag väl klara av det mesta. Idag fick jag inse hur svårt det egentligen är att klä en skylt docka, lättare sagt än gjort indeed.


Hade förresten en helt underbar födelsedag igår, fick träffa saknade skolkompisar (huuuur ska jag klara mig hela sommaren utan HM?), åt paj och hänge i serendi. Mycket mera än så behövs det inte för att det ska bli lyckat. Nu ska jag fortsätta tisdagskvällen med salkkarit och kaffe, senare ikväll blir det prommis med hunden och länk. Fint så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar