fredag 30 september 2011

Letar efter något att säga som kan ändra allt, något mer än det jag redan sagt

Det är helg nu. Helg och allt vad det innebär. Bland annat häng med tjejerna, lördags-brunch, middag+vin+utgång och att bara vara. Helt enkelt njuta lite av livet och fira att det är helg. Trots att helg planerna är finfina skulle jag ändå helst vilja befinna mig i Helsingfors just nu, på grund av många orsaker.  JASMIN! Miks oot jossain vaasassa kun tarvitsisin ja haluisit niin pahasti olla täällä tänä iltana!

Men nu är jag i Vasa och ska göra det bästa av situationen här. Börjar med att möta upp med Andrea på stan, och sen ser vi vart det bär av. Ska försöka bära kameran med mig i helgen, den har varit bortglömd typ hela hösten. Skärpning på den fronten alltså.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar