måndag 30 januari 2012

Hoppas veckan flyter på lite bättre iaf...

Tappat suget. Vet inte riktigt varför, men chansar lite på urusla papper.fi, ska byta plattform men tvivlar lite ännu på vart vägen bär.. Har i alla fall ett superskönt veckoslut och en värdelös måndag så småningom bakom mig.

Veckoslutet var skönt och lugnt, men sen hände nåt och det känns som om allt idag har gått mer eller mindre snett, som tur är det inte många timmar kvar av dagen. Hoppas att resten av veckan flyter på lite bättre. Lite mera partylicious ska den i alla fall bli. Äntligen ska jag efter 2 veckors paus få dansa loss och mingla lite. Dessutom ryktas det om Viva Las Vaasa vol. 2 och dinneri nu i veckan. Tja, det låter ju bättre än att köa i 45min, tappa bort saker och ting samt att typ valla fingrarna av sig...

Ska lägga ner mig på soffan, kramas med dehär två hårbollarna som ligger brevid mig och smälla på ett till avsnitt av Terra Nova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar