torsdag 12 januari 2012

Life's for living, that's our philosophy

Har blivit rätt mycket nu, både gällande skolan och allt annat. Två utekvällar efter varandra och jobbigt tidiga mornar i skolan. Men jag lever och lär, hoppas jag i alla fall. Hittills har iaf Vasa levererat som Vasa brukar.

Idag har jag mest gått och funderat över mitt kommande biämnes-val. Känner på mig redan att veckorna kommer att flyga och snart måste jag smätta ner något klokt på pappret. Men vad är den stora frågan, alternativen är många men jag är egentligen bara intresserad av några få. Ska det bli jumppa, ska det bli finska eller borde jag satsa på hälsokunskap? Ah. Att jag dessutom ska vara nöjd med mitt val resten av livet typ, sätter ju ingen press alls.

Men har planerat att lägga tvivlet åt sidan för veckoslutets skull. Några lektioner att kämpa ännu och så får jag belöna mig med helg, FINT DE.  Men något som inte är så fint, är att kameran fortfarande ligger i sin väska, och väntar på att användas. Ska kolla in på weheart it och leta efter inspiration, hoppeligen hjälper det lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar