söndag 12 februari 2012

Instagram pics


Hockeynight var det igår ja. Sport vs. Hokki, mot slutet blev matchen riktigt spännande och slutade fint med att Sportti vann. Fint så!



Efter matchen var vi vrålhungriga med Nellie. Och vi bestämde oss för att köra all up och fa på pizza. Det blev alltså kisapizza istället för kisaolut för vår del.



Sen övertalade Nellie mig med till Fontana. Min ryggrad hölls stark och kl.halv 3 körde jag hem. Ångrar inte det minsta Fontana besöket, för Das dunderhonung som spelade där var riktigt grymma. Lätt det bästa fiilisbändet, och snacka om pampasfiilis på fontana igår. Såg att Verro hade satt ut en video från igår, kolla in fiilisen HÄR.


Så min lördagen var riktigt bra förutom den där jobbiga ringen som bråkar på där i halsen. Har smällt i mig finrexin och jag hoppas jag slipper den värsta flunssan. Ikväll blir det filmkväll med tjejerna, eller egentligen är det väl ett skolarbete men filmkväll låter så mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar