tisdag 7 februari 2012

Keep on dreaming


Mina och Andrea's instagram pics.


Igår rev jag mig i kragen och skrev ett inlägg. Och vad händer, jo texten lyser med sin frånvaro. Muntert. Men det var väl inget nödvändigt, bara om hur mycket god mat jag ätit, hur kul jag hade på onsdagens och fredagens party samt hur fina människor jag har runt mig. Nu sitter jag i skolans datasal, omringad av studeranden som skriver och kämpar flitigt på medan jag själv njuter av bra musik, fryser och letar efter inspiration. Och kollar på flyg söderut. En liten kort resa till London för att hälsa på Sara skulle inte vara helt fel... Eller till en plats där solen skulle värma lite mera än vad den gör här nu. JAJA, keep on dreaming...

Dessutum försöker jag leta reda på var jag skulle trivas bäst, på wordpress, blogspot eller tillbaka till old blogg.se , tips anyone?! För nu är jag verkligen trött på pappers oändliga strul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar