fredag 23 mars 2012

Bring out the beast in your enemy

Fredag. Veckoslut. Skönt så, trots att det kändes som måndag just. Idag har jag mest hängt framför datorn och druckit kaffe. Ibland har man rätt att bara slöa. Men lite var jag tvungen att rycka upp mig, kasta lite smink i facet och byta pyjamasen mot jeans, för det var dags för Karis hjärns årsmöte. Alltid lika underhållande att hänga med KH-gänget. Favorit momentet på mötet är definitivt när föredragningslistan är genomgången och det där dags för slutsnacket/skrattet. För att inte glömma kanelbullen, som också är värd att nämnas.

Nu ska jag ändå krypa ner under täcket, imorgon är det lördag och det ska jag fira med att åka tillbaka upp till Vasa, ett litet kramkalas och syjuntta-kväll.

Gnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar