måndag 26 mars 2012

PAMPAS - come and hit me!

Det är inte sådär bara att hoppa tillbaka till vardagen. En 7,5h skoldag och ett skolarbete som flåsar mig i nacken. Men det gäller att kämpa för snart kommer det vi väntat på. PAMPAS. Imorgon inleder vi firandet med att besöka favorit Olivers och sen kör veckan vidare i ungefär samma takt. Ollis, mellanfester, lonkero, Fontana och ännu mera fest. Repeat på Salem Al Fakir's im so happy. Olympiad. Silliz. Glatt fest-gäng. Ah, listan goes on and on.
Men inte mig något emot, för ifjol hade jag the time of my life och det hoppas jag att få uppleva i år igen. Så; PAMPAS come and hit me!!





Men som sagt, innan firandet ska jag kämpa på med skoluppgiften samt göra min första jobbtur på ett dagis. Sen får firandet ta över. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar