fredag 13 april 2012

Hello Spring, so long Winter and Summer see u soon

Påsken är färdigt firad, jag är tillbaka till Vasa och skolarbeterna flämtar mig återigen i nacken. Samtidigt som det känns lite jobbigt känns det också skönt. Tillbaka i rutinerna, att få skratta tillsammans med tjejerna och försöka få en vardag att rulla på.
Men som alltid när det känns att det äntligen börjar rulla på så bryts det. För redan nästa veckas onsdag åker jag ner tillbaka hemhem för att vikariera samt jobba på klädbutiken. Men sen efter det ska jag verkligen försöka njuta fullt ut av min favoritårstid här uppe i Vasa. Och sluta stressa, för det känns som om jag stressat helt i onödan de senaste dagarna. Ska love life, precis så som jag varje vår gör.



Ps. Är fortfarande utan dator och telefon så det gör bloggandet lite svårare. Men snart ska nog de problemen vara lösta. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar