torsdag 5 april 2012

HeyHo

Pampas veckan var precis så grym som jag hade väntat mig. Vi festade, vi skrattade och vi levde helt enkelt livet och njöt av det. Men tyvärr så lämnade pampas lite spår efter sig, en söndrig Iphone samt en sönderslagen dator... Så det är en av orsakerna till att bloggningen uteblivit. En annan sak är att jag har behöv repa mig lite, det är sannerligen tungt att leva livet. Men det börjar ta sig.

Nu är jag iaf hemhemma i Karis, firar påsklov med att jobba och försöker mellan varven träffa saknade pärlor, sitta på serendi och äta påskägg. Idag slog jag fyra myror med en smäll - jobb, serendi, påskägg och så träffade jag min saknade italiano. Här i K-town är det alltså full rulle på. Så om det är lite tyst här vet ni i alla fall orsaken...

Hoppas ni hinner och får njuta av påsken, puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar