måndag 2 juli 2012

I MADE IT





Chewy chocolate chip cookies blev det tillslut efter många om och men. Nerverna fick sig i ett skede också, hur svårt kan det liksom vara att hitta chokolad-knappar i butikerna? Absolut omöjligt tydligen. Men jag löste det på annat sätt, och bra så! För slutresultatet blev HELT SJUKT GOTT. Åt en och dog godhetsdöden typ. Receptet (fast jag ändrade det lite, istället för bara mjölk- och mörkchoklad lade jag även i vitchoklad) jag på denhär grymma bloggen.
Om ni älskar choklad lika mycket som jag, är dessa absolut för er. Pröva och jag lovar ni blir inte besvikna. Namnamnam.

Och precis som jag vill har tiden gått fort och tåget borde anlända småningom, så nu iväg till tågstationen! Puss

2 kommentarer:

  1. vitsi de ser guta ut!! hämta några ti mig :))) // Andru

    SvaraRadera
  2. Haha, tyvärr alla e ren uppätna...
    Men de blir nog likadana kex pånytt nångång, nästa gång i vasa kanske o då ska du få smaka! Kram

    SvaraRadera