torsdag 12 juli 2012

motivation zero

Var så ofantligt trött på min gamla header och omotiverad till hela bloggen att jag bestämde mig för att göra något åt detta. Är inte så nöjd med resultatet (blev liksom för grått och dystert för att vara jag) men det får duga för tillfället. Kanske blogg-motivationen också skulle öka lite.

Nåja, hela min motivation till allt är egentligen rätt bortblåst för tillfället. Är trött på vädret (regn, mulet, regn, en solstråle och regn igen), jobbet och den här förbannade allergin som aldrig ger med sig. Orkar inte snora mera! 
Men som tur finns de där vissa fina som gör allt bättre och roligare. Och så hjälper det med att tänka på den där resan som ska bli av i slutet av sommaren. Sånt hjälper kvällar som dessa.


Såhär såg det ut förra augusti då vi åkte till Kos med tjejerna. Party all week, men fyfan så kul vecka vi hade! I år blir det kanske lite mindre party, men inte mig alls emot, för jag vill ha sol och semester. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar