onsdag 14 november 2012

Gomorron världen!

Tumblr_m6oo50xzs71rxo0roo1_500_large

Sååja, så var torsdagen igång. Ska börja dagen med ett redskapsjumppa pass och lite skolarbeten. Sedan fortsätter jag kvällen på jobbet. Ska bli kul att hänga med lite kläder och byglar igen, det var länge sen sist. Dessutom får jag lösa ut min vinst för flitigaste rock-försäljaren, 2 biobiljetter, inte illa pinkat det! 

En annan rolig grej, har ni inte några planer för ikväll, så kom gärna och säg hej åt mig till Jack & Jones i Rewell center. Mellan 19-21 har vi kaverimyynti, vilket betyder -20% på hela J&J och Pieces utbud. Så mina vänner, kom en ta en sväng och kanske ni kan fynda lite julklappar eller något fint år er själva.

Alltså, mellan 19-21 i Jack and Jones/Vero Moda, Rewell Center. Ses där! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar