lördag 27 april 2013

Maxim Sports










För några veckor sen fick jag hem ett paket med en massa kul från Maxim-sports.  Paketet fick jag eftersom jag är en buzzador och får pröva på olika produkter som jag sedan skall skriva om och utvärdera.  Paketet bestod av en massa olika bars och så några recovery drinks och hydrating sports drink + en drickaflaska. Både ett kul och intressant paket. Eftersom jag först var på jobb en vecka och sedan sjuk en vecka har jag inte hunnit testa på alla grejer med några nog. Därför tänkte jag ännu vänta med att ge ett utlåtande vad jag tyckte om produkterna tills jag har testat på dem mera och vet lite mera om dem. Svårt att säga något annat än om smaken efter första testgången liksom.

 Men det kan jag iaf berätta att jag tyckte att många av bars:en var mycket söta i smaken och inte lika "mjöliga" som många andra jag prövat på. Men det ser man också på innehållsförteckningen eftersom många av dem innehåller en hel del socker. Pulveret som man skall blanda i drickan för att få bättre effekt var också riktigt god, trots att jag endast satte hälften av mängden som man skulle sätta. Skulle jag ha satt hela mängden hade nog smaken varit mycket starkare och inte något jag hade tyckt om, men det är också mycket smaksak. 

Så återkommer med en bättre rapport sen när jag hunnit testa lite mera av produkterna. Ifall ni är intresserade kan ni kolla in både Maxims hemsidor och buzzadors hemsidor. Och ifall ni blir intressera av att också buzza, kan ni meddela mig så kan jag berätta mera! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar