torsdag 18 april 2013

Torsdags lista

Namn: Jasmin
Ålder: 22år
Längd: 175 cm
Skostorlek: 40-41
Född: I Åbo och uppväxt i Karis
Bor: I Finlands soligaste stad Vasa tillsammans med min kärlek.
Vad är du rädd för: Spindlar och höjder. 
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag älskar att le och att jag älskar att sprida mitt skratt till andra.



Det roligaste jobbet du haft: Att jobba som vikarie är nog det mest roliga hittills. 
När tog du ditt körkort: Fick körkortet en vecka efter att jag hade fyllt. 
När skrattade du senast: Idag morse, det går inte en dag utan att jag skrattar.
Vem åkte du bil med sist: Men min bror då han hämtade mig från tågstationen. 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Mat.
Vem åt du mat med sist: Mitt nya jobbgäng
Favorit dryck: Kaffe på morgonen, vatten till lunchen, vin till maten och skumpa och GT på Fontana.
Vad var du rädd för när du var liten: Spindlar, vilket jag fortsättningsvis är.

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Delfinskötare. Hur coolt?



Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 3 gånger. Och alla under samma sjukdomstid, den där jävla pusutautin.
Värsta smärtan du råkat ut för: Sorg.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: De finaste vännerna i världen, Juho, familjen och att jag får vara lycklig.
Något som gjort dig riktigt förbannad: Orättvisa
Dold talang: Stjärna 
Vad finns oftast i din handväska: Plånbok, telefon, nycklar, kalender, smink, pennor, hårspännen... typ
Har du piercing eller tatuering: Endast öronen, och tatuering är jag jäkligt sugen på.




Vilket är ditt favoritplagg: Mina nya jeans och min Zara-tischa.
Sämsta egenskap: Envis, min vilja borde också vara din, hehe.
Ord du använder för mycket: "Ja döör" och "Hejjj" är väl ganska välanvända av mig, eller?
Vem litar du mest på i hela världen: Honom
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två kanske
Favoritgodis: Salmiak och Choko. Eller egentligen allt, godisråtta som jag är.

1 kommentar:

  1. Du har nog jätte fint leende! :) bra att du vågar visa de mycke!

    SvaraRadera