torsdag 30 maj 2013

Hemhemma

Är tillbaka på fastlandet igen för en stund. Denna gång hemhemma i Karis. Fullt program för några dagar framåt med stug-besök, studentfester, tuparen och födiskalas. Kalas på kalas liksom.

Idag började vi förberedandet genom att gå på klänningsjakt. Vi fyndade allihopa något så nu väntar vi bara på festerna och på att solen skall skina.

Förresten så fixade jag STCW-kursen (därför var vi på Åland) med fin feedback och kan stolt säga att jag är nöjd med min insats och lärde mig massor. Sjukt kul dagar, trots att de blev lite sömn och mycket aktiviteter. Men med kul människor runt sig går tiden snabbt och fylls med en massa skratt!

Nu ska jag ta igen all univelka som jag har samlat på mig de senaste dagarna, och njuta av en sovmorgon imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar