söndag 5 maj 2013

Need you there

Det har gått en vapp och en stockholms resa sen vi sist hördes. Nu är jag tillbaka i vasa och hektiska vardagen, 2 dagar skola kvar och sen åker jag ut och segla lite igen.

Vappen var hur kul som helst. Sitz, solarsky och picknick i Hoviskan var succé! Hade en massa blåmärken, en genomsmutsig klänning och så ont i benen efter allt dansas när jag vaknade på torsdagen, men det är väl så det ska vara. Men trots festande klarade jag ändå av att jobba dagen efter. Tungt men jag fixade det bra. Nu pustar jag ut lite och njuter av att vara med fötterna stadigt på marken och tillsammans med vännerna innan den här crazy maj månaden kör igång. Kommer bli ett enda resas och jobbas den här månaden, suckar redan lite men med kommande summarburst i bakhuvudet så fixar jag också det här också!

Ikväll har vi lyxat till sambolivet lite extra. Balkongfix (nu har vi kanske stans finaste planteringar där), tortilla middag, prommis i solen och mys på soffan. Nu ska jag fortsätta kvällen med The break-up på femman.

En del av nya växtligheten / fina sandö / söndagsvin / texmex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar