tisdag 11 juni 2013

TAGGA!!


Jag har svårt att förstå, idag börjar vår Summerburst 2013 resa. Först blir det två nätter i Helsingofors hos favorit Andrea och sedan en helg i Stockholm. Tänk att jag om några dagar får stå och röja på Stockholm Arena till stjärnor som Alesso, Hardwell, Aoki, Dimitri Vegas och Angello bara för att nämna några få.
Att vi dessutom kommer att åka dit med ett grymt gäng som också älskar att röja. Antar att det kommer att vara livslycka hela helgen igenom!

De senaste dagarna har Summerburst playlisten på Spotify spelats flitigt och jag försöker göra allt för att inte flippa ihjäl när favorit låtarna spelas. Inte många dagar kvar nu tills vi får höra allt live. Sjuhuuukt.

Och allt detta får jag tacka min finfina kille för, för detta är faktiskt min julklapp av honom. Gissa om jag har varit taggad ända sen dess..

GÖTT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar