måndag 21 oktober 2013

Helgen i K-town

Efter en bilfärd tillsammans med Andrea och sista biten med tåg var jag och min kappsäck äntligen framme.

Fredagskalas i Pentby. Snacka om kak-koma efter besöket. 


Innan kalaset var jag i favoritfrissan för att få ordning på råttboet. Insåg snabbt att jag var tvungen att låta min frissa kapa bort de torra topparna, och satt där nästan med gråten i halsen. 

Slutresultatet var jag ändå rätt nöjd med. Välmående, men kort. Om jag skall tro på alla andra, så växer väl dendär 10cm snabbt. 

Karis stolthet, pumpviken. 

Favorit prommis sällskapet. 

Taco-saturday! 

Och så en Serendi burgare som fick avsluta höstlovshelgen. Sen hoppade jag på tåget, som var endast 35 minuter försenat och fick sedan krypa tätt intill honom igen. 

1 kommentar:

  1. ser att du trivs bra med mina tröjor.. nu fattar jag varför du ville att jag sku lämna dom hemma ;)

    SvaraRadera