onsdag 30 oktober 2013

Just a bad day, not a bad life



Ibland så vaknar man och känner att man inte alls borde stiga upp utan bara ligga kvar under täcket hela dagen. Bara ligga i sängen, titta på slöa serier och bara njuta. Dricka kaffe i sängen och äta morgonmål hela dagen lång. Men då är det bara att dra sig i kragen, kämpa upp och hoppas att en dusch och en kopp kaffe gör att livet känns bättre igen. Nu har jag i alla fall släpat mig till skolan, vilket jag redan ser som framsteg.

Planen för idag är i alla fall att lusläsa vad jag hittills åstadkommit på kanden och så gå på en föreläsning. Sen en sväng via stan och butiken, packning och sen tänker jag bara ta det lugnt kvällen lång och ladda upp för jobbpasset. Kanske trycka i mig lite godis eller nåt annat gott, bara för att.
Imorgon kl.7.30 skall jag nämligen sitta på tåget mot stan och sen blir det HEL-STHLM gånger två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar