torsdag 21 november 2013

Torsdags listan

Vad har du på dig?
Ljusblå skjorta och mina favorit jeans.



Hur mår du?
Bra, redan idag har jag fått undan sånt som jag har haft på to do listan i flera månader. Bra jobbat Jasmin!! Och så ska jag få gå bio och äta godis, lite glad blir jag ju av det också.

Vad önskar du just nu?Just nu önskar jag kanske allra mest att min kandi är helt helt färdig, mera pengar på kontot och att det fixar sig i Filippinerna.


Vad har du ätit idag?Frukost, alltså smörgås med ost och kaffe. Fast kaffe äter man väl kanske inte. Lunch i skolan, vilken idag var överraskande god.

Vad ska du göra imorron?Imorron är det fredaaag, och jag har egentligen inga planer alls. Typ hänga med favorit cheyyerna kanske. Softa. Titta på Paradise Hotel (!!). Skratta.

och på söndag?Städa, packa och plocka fram sommarkläder. Njuta av söndagskänsla och sovmorgon.




senaste köp?Mat, som vanligt. Lite mjölk, lite bröd och lite sånt. Ni vet.

Vad skrattade du senast åt?
Åt mig själv. Då jag tror att jag är bättre än vad jag egentligen är.

Vad grät du senast åt?
Åt att min liv kändes värdelöst och allt gick åt skogen. Dock torkade jag tårarna fort och fortsatte dagen i lite bättre fiilis. Ibland måste man bara få avreagera sig för att saker och ting ska ens kännas lite bättre.

Vem sov du senast med?
Min pojkvän.

Vad läser du just nu?
Kanske mest bloggtexter och Thailand-tips. Men snart ska jag sluka några sköna strandlitteratur böcker igen.

Senast sedda film?
Hunger Game. Och ikväll blir det 2an på bio, tjohooo!

Vem var den senaste som ringde dig?
En tjej från LadyLine. Jag hade tydligen deltagit i ett lotteri, och vann 1 veckas gratis kort dit. Perfekt!

Har du dejtat någon av en annan religion?
Tja, knappast. Vet knappt själv vad jag har för religion..

Vad stod det i ditt senast skickade mess?
Haha, säg int annat

Vilken är din favorit frukt?
Färsk Ananas, speciellt utomlands.




Vem skrev senast åt dig i facebook chatten?
Vasas Karis Hjärn gäng. Nästa veckas onsdag har vi bowlingbattle, vilken filial är bäst i bowling.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Italienska och Franska. Franska för att det är ett så vackert språk, och Italienska för att det kunde vara mitt och Lindas hemliga språk, hehhe. 

Vilken sorts killar faller du för?
Snälla och söta. Omtänksamma.



Vart vill du åka just nu?
Allra helst på en världen runt resa. Men Thailand om 2 veckor duger väl nästan lika bra.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En fin dag tillsammans med fina vänner. Och visst skulle jag ljuga om jag inte sade att jag önskar mig presenter och frukost i sängen också.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar