måndag 19 maj 2014


Är hemma igen för några dagar innan Östersjön kallar igen. Förra arbetspasset gick bättre än bra, trots att jag firade en ganska "tråkig" födelsedag. Men en sång, en helt massa meddelanden och ett paket fick jag i alla fall, tack vare ett gäng fina vänner. Och så fick jag njuta av fina utsikter på däck, en av stora fördelarna med att sjöjobba.

Instagram media by jassmiin - Tacktacktack för alla grattisar!! Ni e bäst! O hälsningar från Östersjön, födiskvällen till ära njuter jag av vyerna ute på däck, inte illa! #workwork

Igår firade vi lite födelsedag här hemma, med god mat, födistårta och fint sällskap. Idag ska vi däremot inte fira mig längre, utan en kompis.  Detta betyder Strampen, karaoke (HAHA?) och Ollistisdag. Men ska nu dra igång den här dagen med en länk och en sväng via skolan.

Ses vi på Ollis ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar