onsdag 14 maj 2014

Ollis-tisdag, once again


Instagram media by larissaa_ - Glada vi till Ollis gå! 😁
Larissas bild

Så kul kväll igår. Vi började med förfest hos Julia, och sedan vid elva tiden drog vi vidare till Ollis. Trots att det inte var så fullt som Ollis ibland brukar vara, levererade kvällen big time. Grymma dancemoves och en hel mängd skratt och lonkero.  Tur att det bara är en vecka tills jag får stå på samma dansgolv igen.

Imorse när jag sedan vaknade från min Ollis-koma, hade jag fått ett meddelande från jobbet. Så imorgon hoppar jag på tåget till Åbo och jobbar där sedan hela helgen lång. Precis som i fjol, spenderar jag min födelsedag ombord igen, men denna gång på den röd-vita färjan istället. Lite pirrigt och nervöst, men det ska man väl vara inför nytt jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar