fredag 9 december 2011

Fredagslistan



Vad åt du till frukost?

Ett stadigt glas vatten och sen drog jag på länk. Men efter länken gottade jag till det med scones och kaffe.

Vad har fått dig att skratta idag?

Min brors ynklighet. Jag tvivlar på att han nånsin kommer att växa upp...

Vad har du på dig just nu?

Mina favorit HM jeans och en basic tröja,  lika trist som det är mörkt ute, typ.

Hur ser resten av dagen ut?

Ska börja med att dricka upp kaffet, sen ska vi fixa lite mat med killen innan det blir Idolfinals-mys med finaste tjejerna. Helt klart en bra fredagskväll up-coming.

Vad händer ikväll?

Se ovan

Och på lördag?

Julklappshandel, typ, sen är planerna lite oklara för resten av kvällen.

Och på söndag?

Mys söndag. Tänker mig hembakad pizza och en bra film kanske.

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?

Att jag kom igenom matte-tenten. Tenten jag trodde jag aldrig skulle komma igenom, alltså WINNIIIING!

Och det absolut sämsta/tråkigaste?

Måndagens tomhet och trötthet som uppstod efter årsfestveckan..

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?

1. Ha du meddela chabu o neba? Vi atartar kl.18.30, tar iaf Ica o larppa kyytiin

2. Voi hajooooo. Oki vi syns då

3. Jag kommer färdigt dit



Vad dricker du i helgen?

Kaffe, glögg, vatten och möjligen lite veckosluts-vin.

Bästa bakfylletips?

KAFFE

Listan hittad härifrån.

2 kommentarer:

  1. hhahaha o typ alla messun va av mej :D eller så ser dom ut iaf!

    SvaraRadera
  2. hahahha, nästan... :D två va av Huuho o en av dig.. Trevlig resa ner nu tjejen, miss u already! <3

    SvaraRadera