onsdag 14 december 2011

I could get lost

Idag har jag mått som jag förtjänat. Men jag kan ta det, för sista Ollis tisdagen 2010 var sjukt bra! Det krävdes en värktablett och en dusch,sen var jag på fötter igen och då var det dags att dra till stan för julklappsshopping. Och den här gången gick det faktiskt lite bättre än de tidigare gångerna. Idag kom jag hem med annat än bara åt mig själv också. Nu bara några kvar till jag kan pusta ut helt och hållet.

Sen hade jag tänkt packa och fixa julkort färdigt, men mitt huvud klarade inte av det mera ikväll. Istället fick jag besök av två fina och glada töser och myste med dem, vilket lättade min ynkling-krabbis lite i alla fall.



2 kommentarer:

  1. Du måst ha vari full än när du skrev dedä, eftersom de e 2011 nu hördu jasse! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, ojdå! Ollis spriten har helt klart stannat i blodet jo :D

    SvaraRadera