onsdag 10 oktober 2012

Mys-onsdag

Onsdag och jag är så totally worth en myskväll för mig själv.
 Ensam mamma söker, lite salkkarit och mysa under täcket. Men jag har ett litet problem, jag är så otroligt sugen bröd just nu. Bröd. Bröd. Bröd. Och hur typiskt är det inte att vi just nu inte har något annat hemma än äckliga brödkanter från förra veckan. Dessutom stängde Siwa för 6min sen.
Åhja, får väl blanda ihop lite en kvargblandning åt mig istället. Typ nästan lika gått, men nästan räknas ju inte.

Ps. Ollis levererade verkligen igår. Vi firade alltså Nellies födelsedag och drog sen vidare dit. Tvivlade i några sekunder innan jag steg in, men ångrar verkligen inte valet att tillbringa några timmar där på dansgolvet. Tack alla som var med igår för en huippu-kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar