måndag 22 oktober 2012

Tröttheten tar över

Seg måndag once again. Försökte bota min trötthet med en PW, men utan resultat. Så nu ger jag kaffet en chans, håller jag mig vaken till kl.20 ikväll är det duktigt, så trött är jag. Försöker även smälla i mig C-vitamin i form av mandarin. Allt för att orka. Allt för att den här segheten ska försvinna.

Andra praktikveckan körde igång i Övis idag. Hoppas den här veckan går undan lika fort och lika bra som förra. En hel del planering stå på schemat, samt den första individuella lektionen. Men det ska väl gå an i alla fall.

Nu har jag lovat honom fixa kvällsmiddag (blir så tråkigt som nuggets och franskisar, visst får man vara lat ibland?) tills han kommer från träningarna, tills det blir det mys i soffan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar