onsdag 8 juni 2011

Finfina onsdag!

Bästa onsdagen på länge. Först tänkte jag att den här dagen är dömd till att gå åt skogen. Men så fel det kan gå. Super trevlig dag på jobbet, tiden gick snabbt och kunderna var trevliga trots värmen. Sen fick jag en plastkasse med godis av chefen (fin chef jag har, trots att jag har godis strejk men de andra i familjen blev glada), jag fick komplimanger för brännan, blev bortskämd med en hög nya kläder som pappa och Cam hade handlat åt mig och så blev jag uppraggad i butikskön (hur ofta sker detta fast i och för sig var det ett rätt värdelöst försök men efteråt kunde jag inte annat än skratta).

Dessutom blev jag sådär extra glad bara för att.

Plus att jag ännu sen blev beviljad ett stipendium, FIIINT DET! Extra pengar är alltid välkomna och så var det också rätt oväntat också. Så nu kan jag inte annat än somna med ett leende på läpparna efter en dag som denna.


Hoppas ni också har fått någon orsak att le idag!

2 kommentarer:

  1. jestas så myki bra saker på en å samma dag, kiva kiva :D

    SvaraRadera
  2. Jeee joo faktist, inte ofta de går sådär! Och förresten hoppas inträdesprovet gick bra för dig! :)

    SvaraRadera