fredag 10 juni 2011

Stolt minigolf vinnare här hej!

Jag och beemern drog efter jobbet iväg till Ingå för att hänga lite Sara. Vi bestämde oss för lite minigolf (haha, kan väl typ kallas miniminigolf, 12hål waddaaap) och lite terasshäng. Ljuvligt väder och hur skönt är det inte att kunna vara med shorts ute utan att frysa hela kvällen? Love it! Vinsten i minigolfen tog förresten överraskande nog jaaaaag, utmana mig om ni vågar!  Nu återstår 5h timmar jobb kvar innan helg, stugan och strandhäng. Inte illa pinkat det heller!




Koncentration behövs.. eller nä, fullt bara så går de bra!



Sara kämpade på. Och försökte fuska så mycket hon bara hann...




En nöjd vinnare på Deltas terass. Ljuvligt med båt utsikt. Ett som är säkert att jag SKA ut med båt iår. Men jag tror ren jag har en båt-helg fixad..



Sara försökte le, trots att jag vet att inners inne var hon rätt bitter över förlusten, tyvärr vann den bättre av oss, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar