söndag 6 november 2011

I'm not telling u it is going to be easy, i'm telling u it is going to be worth it.

Ligger framför datorn och planerar den sista praktik veckan. En hel massa att göra och planera, men med extra mycket kaffe ska det nog gå! Kaffe och promenader med Emma, det har varit min räddning här hemhemma, så ska fortsätta i samma takt. Ah, bara jag tittar på den där to do-listan dör jag lite, men bara att kämpa på.  I veckan ska jag också få träffa saknade och nuvarande London-tjejen som kommit hem på visit. Tänker mig en lång serendikaffe, skvaller om de där heta college-killarna och berättelser från nattlivet där.

Jajja, så nästa vecka kommer det att vara fullt upp, men bra så. För sen sticker jag upp tillbaka till älskade saknade Vasa.


Japp, nästa vecka kommer handla mycket om Bamse och hans vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar