onsdag 2 november 2011

Ridiculous

Den där konstiga undertemp-stegring växlingen håller i sig fortfarande. Men imorgon är jag frisk och ska hålla min första praktik-lektion. Måste erkänna att såhär nervös har jag aldrig varit inför en lektion (och då har jag hållit mååånga), känns som om man måste prestera perfekt för att det ska bli bra. På fredagen vikarierade jag ensam och det var inga problem, men nu känns det som om jag blir testad och kollad med förstoringsglas. Hoppeligen lättar stressen efter första lektionen, för sen är det 1 done - 8 left.Vilket också betyder att det är 1½ vecka kvar av praktiken och sen får jag åka tillbaka Hem. Trots att jag trivs bra och är supernöjd över praktikplats-valet är längtan tillbaka upp stor. Hem till vännerna, studielivet och Killen. Hatar att sakna, och sakna är det jag gör nu.



weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar