onsdag 30 november 2011

Nu kör vi - Årsfesthelg coming

Tar en paus. En liten bloggpaus såhär mitt i, känna som det ända rätta då inspirationen tryter såhär. Just nu känns bloggen mera som ett till stressmoment än den där platsen dit jag kan skriva av mig. Istället ska jag krama extra mycket mina vänner (de som är de absolut finaste vännerna i världen!), pussas med killen, försöka att inte stressa ihjäl mig, klä ut mig till en sexig tomte, festa till det på min första årsfest som avec till killen och klara av en silliz därpå. Årsfesthelg på kommande alltså. En hel helg i hankeiternas sällskap, det borde väl bli ganska assum och alkohol-laddat kan jag tänka mig.

Klänningen (tusentusen tack grymma Elin), skorna, hår+smink och allt annat är fixat, nu återstår det bara att leta fram en sexig outfit, sy några halarmärken och sen är det bara att släppa loss. Stressen och allt det där andra som gror där i bakhuvudet får stiga åt sidan. Almost done alltså! Men vi hörs när vi hörs, ses när vi ses! Take care, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar