onsdag 30 maj 2012

Happy girl

Såja, vardagen här nere i K-town börjar rulla på. Jobb varvat med stugan, serendi och sängen. Typ. Fast i helgen hade jag killen här nere som sällskap, underbart. Åkte ner till stugan, njöt av solen, åt glass och så njöt vi lite till. Om livet ändå kunde vara ett enda njutas hela tiden.
Nåja, killen åkte tillbaka upp imorse och jag åkte på jobb. Trist att vara ifrån varandra, men vi får väl ta ut det i höst sen när vi äntligen ska få bo ihop. Har väl inte nämnt det men jag ska äntligen slippa bo på fel sida av Brändö bron. Yes, betalade första hyran på gemensamma lägenheten idag, vilken underbar känsla. 2r och kök i centrum. Jag och han.
Redan på lördagen tar jag tåget upp för en flytthelg, kommer antagligen att vara död efter helgen, men så kul det ska bli! Går redan bananas med alla inredningsbloggar, -butiker, -tips och allt vad det finns. Så har i princip hela sommaren på mig att planera och inhandla saker till lägenheten. Det ska bli mycket vitt, Ektorp (som jag har väntat), stjärnor, beige och lantligt. Så förbered er på en del inrednings snack här framöver!

Och så lite insta-pics från helgen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar