torsdag 10 maj 2012

Hate love relationen mot lösgodis

Hatar när det där lösgodis-suget erövrar mig. Vill ha. Måste få. Vet exakt vilka godisar jag helst skulle roffa åt mig och jag kan precis inbilla mig hur gott det är. Så nu sitter jag här och försöker kämpa emot, vilket är rätt svårt. För både Makuuni och Cittaren finns ju runt hörnet. Och där finns de där efterlängtade godis hyllorna. Dessutom tror jag hockeymatchen blir roligare att titta på med några godisar som sällskap. Nu är frågan bara, ska jag orka ta mig dit i regnvädret och ska jag unna mig (klart jag är värd det, har nyss klarat av min näst sista vecka innan sommarlov i skolan)?!

Tumblr_lxhslrlhss1qet5w5o1_500_large
weheartit

Ja, nästa gång någon frågar mig vad som är mitt beroende, kan jag förutom kaffe tillägga lösgodis. Lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar