torsdag 3 maj 2012

Me and my house alone, Who says I can't get stoned


Här ligger jag och slöar. Smäller i mig glass (har intalat mig själv att det är helt okej att äta glass hela veckan om du är sjuk, visst?) och stjäl all den inspiration som jag bara kan hitta från inredningstidningarna som ligger här bredvid. Dessutom snurrar favorit John på som bakgrundsmusik. Känner mig rätt tillfredsställd för tillfället, bara den här hostan och snuvan skulle ge upp nu.
Imorgon är det äntligen sista dagen innan helgen. En ynka lektion kvar av den här veckan, skönt så. Ser ut att bli en myshelg, trots att jag lite hade taggat inför en mera partyhelg. Men det gör inget, kanske jag blir snabbare frisk på det här sättet. Och inget fel på att mysa, titta på filmer och äta gott heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar