onsdag 2 maj 2012

Hej maj, du har varit saknad!

Den här sega feber-flunssan vill verkligen inte ge med sig. För här ligger jag nästan lika ynklig ännu. Hatar så mycket att vara sjuk. Så onödigt liksom. Dessutom har jag hundra andra saker att fundera på, bl.a. alla dessa skolarbeten som det bara kommer till av hela tiden. Så försvinn nu och gör mitt liv lite bättre.

Men jag försöker tänka positivt. Det är faktist maj nu. Min favoritmånad, inte bara för att jag har födelsedag i maj utan för vårens skull. Maj-värmen gör mig lycklig enda in i själen. Att man kan dricka kaffe utomhus, att man kan klä sig färgglatt samt alla dessa leenden hos människorna. Love it.


7136179959_1d3bc5f468_z_large

Ska nu krypa under täcket med en underbart spännande skolbok (hör bitterheten) och hoppas att jag, och killen också för den delen, får sova ordentligen inatt. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar