måndag 28 mars 2011

are you right behind me?


Död. Nej, inte av darran från Pampas veckan (överraskande nog led jag aldrig av en sån, victory!) utan p.g.a. en jävla äckel förkylning. Får äta upp mina ord om att mitt immunförsvar är bäst... Visste dock inte att det är jobbigare att vara förkyld än att lida av krabbis. Snoret rinner litervis, hostan håller mig vaken om nätterna och febern får mig att svettas och frysa om varandra. Mys. Nå jo, det är smällar man får ta, lycklig är jag ändå. Och lyckligare blir jag då jag ser på alla Pampas bilder, knackelibang det är Ovsterrr här.
Andreas bild

Dessutom tycker jag att ni alla imoron mellan kl.12-14 skall komma till Havtornen och köpa våfflor, sådeeså!  Nu kryper jag under täcket och hoppas att jag är piggare och kryare imoron! pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar