onsdag 9 mars 2011

Fyjävlar vad HUIKEE fastlaskiainen det var igår!

Jag lever. Och jag ler. Så jäkla bra dag/kväll/natt igår att ingen ordning! Gick omkring med ett leende på läpparna enda från att jag steg ut ur tentsalen och hade samma leende på läpparna när jag slocknade någon gång runt 3 på natten. En av dom bästa dagarna hittils här i Vasa, lätt. Åkte pulka, åt hembakta bullar, dansade i pulkabacken, dramatiserade kauniit ja rohkeat på ryska, kramades, drog vidare från fest till fest (backen-mellanfest-omallys-mäkken-ollis-fontana) med mina brudar och minttukaakaon, träffade nya fina människor, skrattade så mycket att det idag känns i magmusklerna och dansade så att det känns i fötterna. Dessutom pryder vi VB:s första sida (om ni läst artikeln, ärliga är vi väl iaf och så kan ni ju gissa om vår tentlärare skrattade åt oss idag), en sida i pohjolainen och peppars hemsida. Och precis som jag nämnde i VB så finns det omtenter men inte omfester, så ni kan ju gissa hur tentskrivningen gick idag. Haha, låg under täcket ännu då. Men det fixar vi sen! Bilder laddas upp sen när Nellie har hunnit gå igenom sina miljoner bilder som hon tog igår, sweet.

Har sagt det tidigare och jag säger det igen, Studieliv how I love you! Och mina brudar, how I love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar