söndag 27 mars 2011

Pampas gav mig livslycka, leenden och skratt

Den här veckan om något har varit ren livslycka. Ord kommer aldrig någonsin att kunna beskriva hur jävla bra vecka det har varit (förfester efter mellanfester, otaliga timmar i Ollis, minst 50l lonkero och dagsfyllor, det är klart de e nice). Nu har jag sömnbrist, mitt konto är tomt och jag har ingen röst kvar, men hey, det gör inget för just nu är jag lycklig. Nu ska jag kasta mig tillbaka under mitt täcke, sova lite till och se om jag alls orkar stiga upp härifrån mera idag.


Take care, puss.




I'm so happy and that ain't wrong. There's nothing wrong with being happy. If you did listen to this song, we can all do this part together. Just grab your dearest and sing along, lalalalalalaaaaaaaaaa! Den här låten om något är LYCKA OCH PAMPAS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar