måndag 7 mars 2011

Happy Monday

Träffat mina saknade brudar, hängt i skolan, samlat in några studiepoäng, storhandlat med Nellie (både i Cittaren och Alko, medvetslös mars månad up coming), snackat skit med dessa fina brudar, besök bibliotek x2 och hittat tillbaka hem. Nu borde jag fortsätta kämpa på med finska tentläsningen, men det löper inte på så bra för tillfället... Kul med 2 tenter mitt i fastlaskiainen firandet, men det är väl därför det finns omtenter...

Istället ligger tankarna på morgondagen, inte på tenten utan vad som händer efter det. Fastlaskiainen it is. Alltså hejarklack för dragkampen, pulkaåkning, mellanfest och sen ut i dimman. Och en termos med minttukaakao ska få följa med hela dagen. Ska åka så mycket pulka att jag vaknar med träningsvärk och dricka så mycket minttukaakao att jag inte vill se en minttuflaska på en långlång tid. Bara för att jag kan!


Alltså skiter vi imorgon i det här...




och satsar mera på det här, alltså pulkaåkning o haalaribileet med världens bästa brudgäng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar