torsdag 28 juli 2011

Borgbacken var aaaaaaaassum!

Vi hittade fram, jag fick äntligen åka min favorit kieppi men fegade ur då det kom till den nya, Ukko. Ush och fy. Men nästa gång jag besöker Lintsi är jag illa tvungen att åka den. Men kul var det, och gissa hur trött jag var då jag krigade upp halv 8 imorse. 12h på borgbacken tar på krafterna. Pröva fast själv!




Köade, köade och köade lite till. Men sånt får man ta om man far en solig juli dag dit.



Systeri var nog modigast. Måste erkänna. Hon försökte sitt yttersta med att försöka lura mig i Ukko. Men tyvärr utan resultat.



Här har jag just åkt nån vattengrej. Fiilis att hamna rakt under vattenfallet och vara den enda som blev blöt. Fiilis.



Vi hittade vår oldie-favoritspel, timecrisis 2. Helt kung spel om ni frågar oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar