måndag 18 juli 2011

Dont underestimate the things that i will do

Hur mycket jag än försöker tryter blogginspirationen lika mycket som det tryter på att payya ut 400E på bilringar. Jadå, det svider. Och mycket. Hur mycket jag än älskar min beemeri så känns det så otroligt surt att den var tvungen att svika mig just nu. Piss. Tur att jag har ett sommarjobb i alla fall.

Nåja, men bara för att det var en grå måndag idag beslöt jag mig för att göra nåt spontant. Sånt där som jag kanske ångrar sen, men gjort är liksom gjort. Det är bra att överraska sig själv ibland.


regatta2011

2 kommentarer:

  1. Tack söta du!!! Synd det där med bilen :/

    jag brukar gå in på picnik.com, där på create finns det ett space-tema :)

    SvaraRadera
  2. finer bild må man gött säg.......kesäkissa mé limsa =)

    SvaraRadera