torsdag 28 juli 2011

Rätt bra orsak till den här livslyckan!


Det här är orsaken till min livslycka-känslan. Sitter här nu med fyra flygbiljetter brevid mig. Snart bär det av. Nån säger "it's gonna be legendary", en annan undrar om vi överhuvudtaget kommer levande hem, den tredje säger att "it's gonna be a hell of a party", men jag vet inte annat än att det kommer bli crazy på alla sätt och vis. Nåt annat kan det väl inte bli när Hullut muijat drar iväg!


 Men känslan jag har nu, när jag vet att vi påriktigt är påväg är obeskrivlig. Nu finns det tid till planering (jag ska försöka få min plan igenom som jag VET att ni skulle gilla!) och förberedelser. Börjar redan imorgon med att förbereda mig genom karisnattn. Med mig får jag en av ressällskap cheyyen. Fiiiint de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar