tisdag 26 juli 2011

Taggar inför Borgbacken!

Med spagetti-ben och en trött humör så är jag glad över att den här tisdagen börjar vara done. Har redan börjar tagga inför morgondagens Borgbacken äventyr med systrarna. Jasmin blir 7år igen. Men frågan är kommer vi överhuvudtaget att hitta fram med mig bakom ratten och systeri till kartturi? Tvivlar redan. Kommer jag att våga åka den nya berg-o-dalbanan? Tvivel på den här punkten också. Vem är kommer att vara modigast? Ingen tvivel här inte JAG, lättt!

Mest väntar jag ändå på favoriten, Kieppi. Blev hög på adrealinet av den förra sommaren, så jäkla asum! Kul kommer det i alla fall att bli, det vet jag redan, crazy som vi är. Och så har de lovat fint väder också, inte illa. Återkommer med rapport hur det sist och slutligen gick sen.

Men för att orka imorgon så är det nog bäst jag tar kväller nu, nati!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar